Bolig Forum
Velkommen, Gæst
Venligst Log på eller Registrer.
Glemt adgangskode?
Vidunderlige Montenegro, Budva - Kotor m.f. (1 viser)
_GEN_GOTOBOTTOM Post svar Favoriseret: 0
EMNE: Vidunderlige Montenegro, Budva - Kotor m.f.
Vidunderlige Montenegro, Budva - Kotor m.f. 2009/11/24 20:43  
Hejsa

Jeg har at gøre med et par forskellige lejligheder, huse, villaer og grunde, som der ligger ud til hav området i Montenegro. Montenegro grænser til Kroatien og Adriaterhavet. Landet består primært af bjerge og har kun én
større slette nord for floden Sava, som er en arkføder til Donau. Det er på denne Slette de fleste landbrug er koncentreret. Denne region har også kontinentale klima, mens kystområder har middelhavsklima. Ved byen Budva sandstranden strækker sig 3 km langs kysten efter marina og havnen.

Jeg kan komme med et eksempel: En lejlighed der er lokaliseret i hjertet i Budva.

Living-/Useable Space 93.88 m²
Rooms 3
Bedrooms 2
WC/Bathrooms 1
Year of Construction 2009
Floor(s) IV
Cable TV / Sat :Yes
DSL / Internet :Yes
Balcony :Yes
Terrace :Yes
Garage :Yes

Mine billeder ville ikke uploades, i kan istedet klikke jer ind på www.sunsiteestate.net og se billederne, hvis der skulle være andre informationer eller i kunne tænke jer at få sendt billederne på email kan i skrive til sunsiteview@gmail.com
eller man kan kontakte mig telefonisk på +45 25592479

MvH
Toni
  Administratoren har deaktiveret offentlig skrive adgang.

_GEN_GOTOTOP Post svar